Wij gaan naar Zuid-Afrika en nemen mee..... - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van DionCarmenSterreLuna Luijten / Tenbult - WaarBenJij.nu Wij gaan naar Zuid-Afrika en nemen mee..... - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van DionCarmenSterreLuna Luijten / Tenbult - WaarBenJij.nu

Wij gaan naar Zuid-Afrika en nemen mee.....

Door: Dion

Blijf op de hoogte en volg DionCarmenSterreLuna

23 Januari 2017 | Nederland, Esbeek

Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Morgen vertrekken we naar Port Elizabeth. En we zijn echt supertrots dat we in de afgelopen maanden, met de hulp van jullie allemaal en onze gulle sponsors, een bedrag van € 5000,- hebben ingezameld!

Dit bedrag overtreft onze stoutste verwachtingen ruimschoots en we kunnen niet wachten om er de mensen van het House of Resurrection Haven mee te gaan verrassen. We gaan er in overleg met hen hele mooie dingen voor de kinderen mee te doen. Daarvan houden we jullie natuurlijk op de hoogte.

We kunnen al onze gulle gevers en sponsoren niet genoeg bedanken. En nog steeds valt met regelmaat een enveloppe met een gulle gift in onze brievenbus. Geweldig! En natuurlijk blijft elke donatie van harte welkom op ons bankrekeningnummer NL25RABO0313681503 o.v.v. House of Resurrection.

We zijn zo ontzettend blij met alle hulp die we gekregen hebben. De Esbeekse meiden die begin december helemaal vrijwillig als Pietjes op pad gingen, alle leerlingen en leerkrachten (....maar juffrouw Linda in het bijzonder) van basisschool de Wingerd en PSZ De Debberkes en drukkerij Hultermans uit Tilburg die de ansichtkaartenaktie tot een groot succes hebben gemaakt en natuurlijk iedereen, van de familie Van Dal tot DJ Marcel Dee, die er direct aan meegewerkt hebben dat ons benefietfeest een doorslaand succes werd. En laten we alle bedrijven en instellingen die ons prachtige spullen en diensten hebben geschonken niet vergeten. Allemaal baie dankie !

We gaan jullie op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Afrika. We zien er ontzettend naar uit. Nog één nachtje slapen.....

• 23 Januari 2017 - 20:15

Anja:

Super zeg! Wij wensen jullie een fijne en bijzondere tijd samen!
    Groeten, Alexander, Max en Anja

• 24 Januari 2017 - 08:41

Nicole Van Spaendonk:

Hoi Carmen, Dion, Sterre en Luna

Wij zijn benieuwd hoe jullie vlucht is verlopen en hoe jullie ontvangen zijn.
    Bij ons zijn al enkele kaartjes verstuurd dus de actie is super trots ontvangen.
    Maak er een mooie reis van met veel verhalen.
    En van mij (Nicole) mag je alle kinderen een knuffel geven.

Heel veel groetjes Nicole, Hans en Pim

• 25 Januari 2017 - 14:49

Ruud Van Der Leeuw:

Een heel fijne tijd daar voor jullie. Veel succes.

Groetjes, Ruud

Verslag uit: Nederland, Esbeek

Reizen met een goed doel ......

Hoi allemaal!
Houd deze pagina dus in de gaten om bij te houden wat we aan het doen zijn.
Website:

Afscheid

20 April 2017

De laatste loodjes...

11 April 2017

De wijsheid van je kleuter en peuter !!!
DionCarmenSterreLuna

Hoi allemaal! Voor degenen die ons niet (zo goed) kennen, een korte introductie: wij zijn Dion (46), Carmen (35), Sterre (4) en Luna (2) en we wonen in het pittoreske Esbeek onder de rook van Tilburg. Al vele jaren koesteren we de droom een keer vrijwilligerswerk in het buitenland te gaan doen en eindelijk is het er van gekomen! Tussen 22 januari en 22 april 2017 gaan wij namelijk als gezin vrijwilligerswerk doen in de stad Port Elizabeth in het zuiden van Zuid-Afrika! Ontzettend leuk, maar ook wel heel spannend. Via deze Facebookpagina willen we jullie op de hoogte houden van onze voorbereidingen, van onze bezigheden als we er eenmaal zijn en.....last but not least.....van onze activiteiten om geld in te zamelen voor het project waar wij aan de slag gaan: het House of Resurrection Haven Children's Home. Het House of Resurrection Haven (HORH) is een weeshuis waar twee derde van de kinderen erfelijk belast is met het HIV-virus. Hun moeders zijn gestorven aan AIDS. Ze wonen verdeeld over zes woningen op het terrein van het HORH. Per woning wonen ongeveer zes kinderen tussen 0 en 14 jaar oud samen met een zgn. housemother. Zij is verantwoordelijk voor de opvoeding en het welzijn van 'haar' kinderen en krijgt daar maandelijks budget voor. Kijk voor meer informatie over het HORH via de links onder dit bericht maar eens op hun website of Facebookpagina. Omdat het HORH voor een belangrijk deel afhankelijk is van giften, organiseren we enkele activiteiten om geld in het laatje te brengen. Hierover later meer! Houd deze pagina dus in de gaten om bij te houden wat we aan het doen zijn. Website: http://houseofresurrection.org.za/ Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=ZIoXQShTk9U Facebook: https://www.facebook.com/www.houseofresurrection.org.za/ Vrijwilligersorganisatie: http://ready4life.org/nederland/ House of Ressurection Haven – House of Ressurection Haven Home Page The House of Resurrection Children’s Home is an NPO in Salsoneville Township near Port Elizabeth, South Africa. We offer a secure and sustaining… HOUSEOFRESURRECTION.ORG.ZA

Actief sinds 06 Nov. 2016