Vruchtbare dag vandaag - Reisverslag uit Maren-Kessel, Nederland van DionCarmenSterreLuna Luijten / Tenbult - WaarBenJij.nu Vruchtbare dag vandaag - Reisverslag uit Maren-Kessel, Nederland van DionCarmenSterreLuna Luijten / Tenbult - WaarBenJij.nu

Vruchtbare dag vandaag

Door: Dion

Blijf op de hoogte en volg DionCarmenSterreLuna

06 December 2016 | Nederland, Maren-Kessel

Vandaag een dag van mooie ontwikkelingen. Zo schreven we al over het resultaat van de Pieten-actie. Top!
Maar we ontvingen ook nog een top veilingitem in de brievenbus: vier toegangskaarten voor een prachtig paardensportevenement; Indoor Brabant! Toegang tot het donderdag avondprogramma op 09 maart 2017!
Inderdaad beschikbaar gesteld door de organisatie, mooi toch!

En het eerste bod, we kunnen wel zeggen veelbelovende bod, op het gesigneerde wedstrijdshirt van PSV is binnen: 150 euro ! Kijk, daar houden we van. Maar overbieden mag natuurlijk!

Verslag uit: Nederland, Maren-Kessel

Reizen met een goed doel ......

Hoi allemaal!
Houd deze pagina dus in de gaten om bij te houden wat we aan het doen zijn.
Website:

Afscheid

20 April 2017

De laatste loodjes...

11 April 2017

De wijsheid van je kleuter en peuter !!!
DionCarmenSterreLuna

Hoi allemaal! Voor degenen die ons niet (zo goed) kennen, een korte introductie: wij zijn Dion (46), Carmen (35), Sterre (4) en Luna (2) en we wonen in het pittoreske Esbeek onder de rook van Tilburg. Al vele jaren koesteren we de droom een keer vrijwilligerswerk in het buitenland te gaan doen en eindelijk is het er van gekomen! Tussen 22 januari en 22 april 2017 gaan wij namelijk als gezin vrijwilligerswerk doen in de stad Port Elizabeth in het zuiden van Zuid-Afrika! Ontzettend leuk, maar ook wel heel spannend. Via deze Facebookpagina willen we jullie op de hoogte houden van onze voorbereidingen, van onze bezigheden als we er eenmaal zijn en.....last but not least.....van onze activiteiten om geld in te zamelen voor het project waar wij aan de slag gaan: het House of Resurrection Haven Children's Home. Het House of Resurrection Haven (HORH) is een weeshuis waar twee derde van de kinderen erfelijk belast is met het HIV-virus. Hun moeders zijn gestorven aan AIDS. Ze wonen verdeeld over zes woningen op het terrein van het HORH. Per woning wonen ongeveer zes kinderen tussen 0 en 14 jaar oud samen met een zgn. housemother. Zij is verantwoordelijk voor de opvoeding en het welzijn van 'haar' kinderen en krijgt daar maandelijks budget voor. Kijk voor meer informatie over het HORH via de links onder dit bericht maar eens op hun website of Facebookpagina. Omdat het HORH voor een belangrijk deel afhankelijk is van giften, organiseren we enkele activiteiten om geld in het laatje te brengen. Hierover later meer! Houd deze pagina dus in de gaten om bij te houden wat we aan het doen zijn. Website: http://houseofresurrection.org.za/ Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=ZIoXQShTk9U Facebook: https://www.facebook.com/www.houseofresurrection.org.za/ Vrijwilligersorganisatie: http://ready4life.org/nederland/ House of Ressurection Haven – House of Ressurection Haven Home Page The House of Resurrection Children’s Home is an NPO in Salsoneville Township near Port Elizabeth, South Africa. We offer a secure and sustaining… HOUSEOFRESURRECTION.ORG.ZA

Actief sinds 06 Nov. 2016